Otázka – Odpověď V.V. Pjakina ze dne 06.02.2023
Dnes je 6.2.2023.
Minulý týden se v našem státě, a nejen v něm, slavilo osmdesáté výročí vítězství ve Stalingradské bitvě…
- Minutku, já se hned zeptám a v jakém jiném státě? - Například v Kyrgyzstánu…
- To mi promiňte, ale to je náš stát. - Já to říkám, jak se o tom mluví oficiálně, ale ano…
- Nicméně je to náš stát. - Možná,
že v USA také probíhaly nějaké akce.
Jak je známo, tak do Stalingradu... Protože přesně takto se v tyto dny to město nazývalo,
dokonce ho přejmenovali natolik oficiálně,
že změnili silniční cedule na vjezdu do města,
takže toho dne Stalingrad
navštívil Putin,
kde měl mimo jiné projev na slavnostním koncertu věnovaném osmdesátiletému výročí porážky
Rudé armády německých fašistických vojsk ve Stalingradské bitvě. - RudOU armádOU!
A jmenovitě vás Valeriji Viktoroviči prosí okomentovat určitý, nu, citát,
který teď z jeho
dlouhého projevu přečtu.
A konkrétně Putin na tom koncertu prohlásil:
„Je to neuvěřitelné, neuvěřitelné, ale fakt.
Opět nám vyhrožují německými tanky Leopard, které mají na bocích kříže!
A opět mají v úmyslu válčit s Ruskem na ukrajinském území rukama Hitlerových následovníků,
rukama banderovců!
Ale ti, kteří zatahují evropské státy, a to včetně Německa, do nové války s Ruskem,
nebo o tom dokonce nezodpovědně mluví jako o dokonané skutečnosti,
ti, kteří si myslí, že nad Ruskem vyhrají
na válečném bojišti, si očividně neuvědomují,
že současná válka s Ruskem
pro ně bude zcela jiná!
My své tanky k jejich hranicím neposíláme,
ale i tak máme čím odpovědět!
A použitím obrněné techniky to neskončí!
To si všichni musí uvědomovat!“
Více na: https://pjakin.blogspot.com/
20.8K
views
Otázka - Odpověď V. V. Pjakina ze dne 30.01.2023
Dnes je 30.01.2023.
A první otázka má vlastně podobu
oznámení. Uvedu to formou otázky.
Valeriji Viktoroviči, hodně nám píší
na e-mail FKT Altaj, na sociálních sítích,
že mají určité problémy s naším webem FKT Altaj,
že se tam lidem nedaří nahrávat komentáře,
některým se nedaří ani se zaregistrovat, takže prosí o vysvětlení, jak to s tím webem vypadá.
Ano, my víme, že máme určité problémy s webem, tyto problémy kvůli určitým okolnostem zatím neřešíme.
Náš web je zatím v takovém stavu, v jakém je.
Spojit se s námi můžete i jinými způsoby.
Otázky můžete pokládat i jinak než přes tento web,
třeba přes naši skupinu na síti VKontaktu.
Takže my o tom problému víme, ale zatím to je tak, jak to je a určitou dobu to tak ještě bude.
Je to… Prostě tu jsou takové okolnosti.
Více na: https://pjakin.blogspot.com/
14.8K
views
Otázka – Odpověď V.V. Pjakina ze dne 23.01.2023
Dnes je 23.01.2023.
Valeriji Viktoroviči, tento týden byla jednou z nejdisku-
tovanějších událostí podivná příhoda na Ukrajině
a konkrétně se jedná o havárii
vrtulníku z 18. ledna v Brovarech,
ve kterém letěl ukrajinský minstr vnitra s několika svými kolegy.
Vrtulník se zřítil v blízkosti školky a paneláku,
takže zahynulo mnoho lidí včetně dětí.
Mezi mrtvými je i ukrajinský ministr vnitra Denis Monastyrskij,
jeho první náměstek Jevgenij Jenin a státní tajemník ministerstva vnitra Jurij Lubkovič.
Okomentujte prosím tuto událost.
Správně jste poznamenala, že ta událost je podivná, ale to jen na první pohled.
Skutečně, jak je možné,
že ve válčícím státě v podmínkách,
kdy Ukrajina nemá převahu ve vzduchu,
se prakticky celé nejvyšší vedení jednoho ministerstva ocitlo v jednom vrtulníku?
Více na: https://pjakin.blogspot.com/
20.6K
views
Otázka – Odpověď V.V. Pjakina ze dne 16.01.2023
Dnes je 16.01.2023.
Prosí vás fakticky okomentovat dvě události
z minulého týdne, co vyvolaly velký ohlas.
K první z nich.
Valeriji Viktoroviči, co pro speciální vojenskou operaci a Rusko
znamená jmenování Gerasimova místo
Surovikina velitelem sil speciální operace?
I přes to všechno, o čem teď na začátku budeme mluvit k osvětlení té situace,
se jedná o pozitivní událost pro budoucnost Ruska jako takovou i pro speciální vojenskou operaci.
Lidé, kteří jsou blíže seznámeni s takříkajíc „kreativitou“ Gerasimova, řeknou:
„To myslíte vážně? Jak může být jmenování takového člověka pozitivní?“
Já to teď vysvětlím.
Tak především je nutné chápat kým je Gerasimov,
jak vypadalo velení té operace a čím je tento krok.
Hvězda generála Gerasimova nevzešla tady u nás, ta vzešla na Západě.
V roce 2013 přednášel
v Akademii vojenských věd,
a potom vyšel článek s název Hodnota vědy spočívá v její schopnosti předvídat.
Na Západě měl tento článek velký ohlas, hned se tam ozvalo:
„Podívejte se, jaký vojenský
génius se objevil v Rusku
Více na: https://pjakin.blogspot.com/
21.4K
views
Otázka – Odpověď V.V. Pjakina ze dne 09.01.2023
Dnes je 09.01.2023.
Prosí vás, Valeriji Viktoroviči,
okomentovat…
Přečtu to z webu kremlin.ru, jedná se o pokyny prezidenta Ruské federace ozbrojeným silám Ruské federace:
„S ohledem na prosbu nejsvětějšího patriarcha Kirila, nařizuji ministru obrany Ruské federace
zavést od 12:00 hodin 06.01.2023 do 24:00 hodin 07.01.2023 režim přerušení palby po celé bojové linii na Ukrajině.
Na základě toho, že v oblastech bojových akcí žije mnoho občanů pravoslavného vyznání,
tímto vyzýváme ukrajinskou stranu vyhlásit režim zastavení palby
a umožnit jim zúčastnit se bohoslužeb
na Štědrý den i v den Narození Páně.“
Jak okomentujete tento příkaz?
Nu jak. Tento příkaz skutečně vyvolal
ve společnosti nejednoznačné reakce.
Všichni opět začali mluvit o příměří: „Jak je možné, že opět jednáme takto jednostranně?
Chceme snad vypadat dobře před Západem?“
Je třeba hned podotknout, že ať už bychom vypadali jakkoliv dobře,
ať už bychom se pokoušeli zalíbit Západu
jakkoliv, nikdy to nebude mít žádný účinek.
Západ nám vyhlásil válku
s cílem naší plné likvidace.
Ten projekt ukrajinství byl
zahájen už před tisícem let.
Více na:https://pjakin.blogspot.com/
10K
views
Otázka – Odpověď V.V. Pjakina ze dne 02.01.2023
Dnes je 02.01.2023.
Oslavili jsme příchod Nového roku,
rok 2022 skončil a všechny samozřejmě
zajímá Putinův novoroční projev pro občany Ruska, který měl poněkud nezvyklou podobu,
když v pozadí za ním stáli hrdinové
speciální vojenské operace.
Co znamená takové Putinovo oslovení občanů
Ruska a proč nebylo jako obvykle z Kremlu?
Jsou zde dva takové okamžiky.
Je v tom určitá neobvyklost,
ale zároveň je to i obvyklé,
když vycházíme z chování
Gosudara při jeho řízení státu.
Určitě si vzpomínáme, jak v prosinci roku 2013 Putin na své pracovní cestě v Chabarovském kraji,
kde byly povodně, svůj pozdrav, svůj projev
k občanům udělal právě odtamtud, z Chabarovska.
Tenkrát tam také byli lidi, vánoční stromek s lidmi.
Ale co je v tomto případě tak neobvyklé?
Ten vánoční stromek tam žádný nebyl.
V záběru žádný nebyl.
Tenkrát tam ten vánoční stromek nechyběl.
Jestliže tedy vycházíme z toho, jak Putin jedná,
tak v tom v podstatě nic nezvyklého nebylo.
Ten člověk fakticky žije výlučně prací.
Neustále je na cestách, navštěvuje různá místa, kde je potřebná jeho přítomnost při řešení úkolů řízení státu.
A ta situace, která nyní nastala,
která nyní probíhá v souvislosti se speciální
vojenskou operací, přece přímo navozuje tu otázku:
A kde jinde by měl být?
Více na: https://pjakin.blogspot.com/
9.42K
views
Otázka – Odpověď V.V. Pjakina ze dne 26.12.2022
Dnes je 26.12.2022.
A první otázka souvisí s vystoupením Vladimira Vladimiroviče Putina,
když odpovídal na otázky
novinářů 22. prosince.
Kde mimo jiné s odvoláním na carského poslance Státní dumy řekl následující, když ho citoval:
„Chcete-li přijít o Ukrajinu,
tak k ní připojte Halič.“
Konec citátu.
V souvislosti s tím vás prosí okomentovat tato
Putinova slova. Co může tento výrok znamenat?
To je těžký úkol.
Realizace tohoto plánu vzdání se Haliče je realizací plánu plné likvidace Ruska.
Plné a absolutní likvidace Ruska!
Mluví o zprávě, o tom, na kterého se odvolával…
To byl vůbec velice zajímavý Putinův vzkaz.
Řekl, že zapomněl, že si nevzpomíná, kdo to řekl, ale můžete si ho vygůglit.
To je velice vypovídající vzkaz, velice správný vzkaz.
Vy sami najděte podstatu toho prohlášení.
My se s tím přece bezesporu nějak vypořádat
musíme, máme velice silné hnutí v „elitách“,
aby se Halič nepřipojovala, nevrátila
k Rusku, tvrdí nám: „To jsou cizí lidé.
Proč bychom to všechno podstupovali?“
A ten, na kterého se odkazoval Putin,
píše, takříkajíc skrytě otevřeně,
že „nelze připojit k naší Otčině oblast,
která s ní ztratila jakékoliv živé spojení.“
No, to ponechme svědomí
člověka, který to napsal.
Ale vyvolává to otázku, jaké živé
spojení ztratila tato oblast?
Tak se podívejme, jak, a zdůrazňuji, že pokojnou cestou, potlačujíce pouze destruktivní procesy,
se Rusko stalo státem zaujímajícím jednu
šestinu souše na planetě Zemi.
Připojili se k němu Turkmenové,
Uzbeci, Baškirové, Tataři…
I když to je trochu jiný aspekt, protože tam šlo o plnou součinnost v době takříkajíc existence státu formou Hordy.
Ale Burjaty, Tuvince, Kamčadaly…
Jaké měli Kamčadalové spojení
s Moskvou, než se připojili k Rusku?
Ale po jejich připojení k Rusku se
to spojení objevilo, už třeba jen proto,
že Rusko zachránilo Kamčadaly před jejich plnou genocidou ze strany Čukčů.
Což byl mimochodem velice bojechtivý národ, výslovně byl bojechtivý,
protože nyní je ta bojechtivost minulostí
a zbyla jen bojovnost, ta normální.
Vždyť Čukčové do té doby svým sousedům přinášeli mnoho hoře a neštěstí.
V jakutských pohádkách je doposud tím nejhorším neštěstím vpád Čukčů.
Takže takové národy je k Rusku možné připojovat, zatímco ruský národ z nějakých příčin nelze?!
Více na: https://pjakin.blogspot.com/
9.22K
views
Otázka – Odpověď V.V. Pjakina ze dne 19.12.2022
Dnes je 19.12.2022.
Speciální vojenská operace je už celých deset měsíců tím hlavním tématem našich pořadů.
Neboť je určující pro budoucí uspořádání světa a současnou situaci ve světě.
Prosí vás okomentovat
prohlášení poradce amerického prezidenta
pro otázky národní bezpečnost Jacoba Sullivena,
který minulý týden 14. prosince
řekl následující:
„My se nezastavíme před ničím, když jde o tom,
abychom čelili ruské agresi a bojovali proti ní.“
Ano, to je velice symbolické prohlášení,
ale jako vždy se snoubí se lží.
Vždyť Rusko se žádné agrese nedopustilo,
Rusko odráží agresi vedenou proti němu.
Ale jako je u George Orwella
lež pravdou a mír válkou,
tak stejné je to v tomto případě,
kdy tvrdí, že se jedná o agresi Ruska.
Co on v podstatě řekl? "My se nezastavíme před ničím
v našem boji proti Rusku s cílem jeho likvidace."
Aby udělal takové velice
závažné prohlášení,
musely tu být velice závažné okolnosti,
které by ho k němu vedly,
které by byly základem
pro takové prohlášení.
A tyto okolnosti by lidé měli
vidět a nějak je vyhodnotit.
A co je to za okolnosti?
Všichni je viděli a zčásti jsme o nich mluvili v minulém pořadu Otázka-Odpověď.
A výslovně o útoku americkými bezpilotními letouny na naši jadernou triádu.
Na letadla, nosiče jaderných zbraní.
To znamená, že se jednalo o rozvědku bojem, jak
znefunkčnit jednu z komponent naší jaderné triády.
Více na: https://pjakin.blogspot.com/
9.57K
views
Otázka – Odpověď V.V. Pjakina ze dne 12.12.2022
Dnes je 12.12.2022.
A dnešní pořad zahájíme
malým oznámením.
Ano, máme malé oznámení.
Naši partneři zahájili realizaci dost rozsáhlého, velkého projektu na vydávání konceptuální literatury.
Pokud si někteří vzpomínáte,
tak konceptuální strana Jednota (Jediněnie)
realizovala projekt Knihovna konceptuálních
znalostí, kde se vydávaly knihy.
Měly takové žluté obálky. Byly to knihy s měkkou vazbou. Nyní probíhá…
Tedy přesněji začínají s vydáváním nové série Knihovny konceptuálních znalostí.
Bude se jednat o knihy s pevnou vazbou,
které budou nově přestrukturovány.
Tenkrát se ta série vydávala průběžně, ta současná série bude vydávána na základě redakčního výběru.
A konkrétním příkladem
je první vydaný díl o ekonomice,
který se skládá z Krátkého kurzu a řady analytických zpráv dotýkajících se ekonomických problémů.
Je to velká práce nad vydáním nové série, velká práce nad tím,
aby ty práce byly tematicky
soustředěny v jednom dílu.
Takže všem doporučuji
tyto knihy, tuto jejich sérii.
Příslušné odkazy najdete na našich sociálních sítích
a konkrétně na Telegramu a VKontaktu, v naší skupině.
A teď už přejdeme k samotným otázkám.
A první otázka je od Vjačeslava.
Valeriji Viktoroviči, vy jste mnohokrát ve svých pořadech tvrdil, že ta dohoda Minsk dva byla Putinovým vítězstvím.
Mělo to donutit ukrajinskou vládu
k urovnání konfliktu mírovou cestou
a souhrnný Západ odradit
od účasti v tomto konfliktu.
Více na: https://pjakin.blogspot.com/
9.32K
views
Otázka - Odpověď V. V. Pjakina ze dne 05.12.2022
Dnes je 05.12.2022.
Jako ohlas na náš minulý pořad Otázka-Odpověď ze dne 28.11.2022 nám přišla následující zpráva.
Valeriji Viktoroviči, sledují vás
a poslouchají tisíce lidí z celého světa
a já jako Turek, píše autor zprávy, vás prosím,
abyste se vyjadřoval opatrněji, je-li řeč o národě.
Ve vašem pořadu z 28.11.2022 jste mluvil o Erdoganovi a urážlivým tónem řekl:
„On nikdy neplní své sliby,
je to Turek.“ To byl citát.
Já chápu, že někdo nemusí mít někoho rád,
ale urážet tak fakticky národ není v pořádku,
a to tím spíše, mluví-li takto soudruh Pjakin.
Ani já necítím žádné zvláštní sympatie
k Erdoganovi, ale nesmíte takto mluvit o národu.
Z těchto slov vyplývá, že Turci jsou
národem, který nedrží své slovo.
Úplně stejně je možné mluvit
o Medvěděvovi, Čubajsovi, Siluanovi:
„Oni nedrží slovo, vždyť jsou to Rusové!“
Ale já tohle nikdy neřeknu už proto, že jsem vyrostl v internacionálním městě Baku
a moje rodina je také internacionální.
A proto vás prosím, Valeriji Viktoroviči, abyste v poryvu své pasionárnosti byl opatrnější ve svých výrazech
a nezraňoval takto národnostních city lidí, protože tak jen budete lít vodu na mlýn našich nepřátel.
Co k tomu mohu říci? Je to absolutně oprávněná a správná výtka, ale…
A v této správné výtce
je absolutně správně uvedeno,
že nesmí být žádná národnostní nadřazenost
a nelze na základě národnostní kultury
argumentovat, že je někdo lepší, někdo horší,
a já jsem to také nikdy nedělal.
Ale ta výtka je správná a správná je proto, že jsem
to nedopověděl a nevysvětlil to, co jsem měl na mysli.
A když jsem říkal, že Erdogan neplní své sliby, protože je Turek,
tak jsem absolutně neměl
na mysli turecký národ.
Šlo o zcela jinou situaci.
Nemluvě o tom, že Erdogana nelze dost dobře
s jeho gruzínským původem považovat za Turka,
to je zcela mimo.
Takže co jsem měl na mysli?
Musíme z toho hned na začátku vyloučit jakoukoliv národnostní kulturní složku,
a to bez ohledu na to, jaký má vliv východní zvyk smlouvat na diplomacii a tak podobně, o to zde vůbec nejde.
O to zde absolutně nejde.
Jde výlučně o politický aspekt Erdogana jako hlavy tureckého státu
a o roli tureckého státu
v současné globální politice.
Takže abych to trochu vysvětlil.
Tedy, já to měl vysvětlit už minule, aby to nevyvolalo takový dojem, že je špatný, protože je to Turek.
Více na: https://pjakin.blogspot.com/
8.64K
views
Otázka – Odpověď V.V. Pjakina ze dne 28.11.2022
Dnes je 28.11.2022.
A pořad začneme následující otázkou.
Na Západě se stalo něco neuvěřitelného,
začali propouštět novináře za lež o Rusku?
A konkrétně 21. listopadu 2022 agentura Associated Press propustila novináře Jamese LaPortu,
který psal o tom, že v Polsku spadly ruské rakety, což se následně ukázalo být fejkem.
Ano, fakticky to bylo v Rusku i v celém světě vnímáno tak, že za lež o Rusku byl ten člověk propuštěn.
Ukázalo se to být fejkem,
který on publikoval.
Jenže všechno tak vypadá jen na první pohled.
Ve skutečnosti ho ani nepropustili.
On zůstal zaměstnancem agentury, prostě jen nějakou dobu zůstane stát stranou.
A co se týká toho zveřejňování fejků o Rusku,
tak nikoho nepropustili, nepropouští
a ani to nemají v úmyslu.
Co se týká dané konkrétní události,
tak spíše souvisí se samotným procesem organizace a realizace té provokace,
s tím takzvaným vystřelením
"ruských" raket do Polska.
Ono nestačí, že S300 tam nedoletí,
jak vykládají Ukrajinci:
„Oni jsou tam přímo zavaleni těmi raketami
pro komplex S300 a střílejí s nimi kam se dá.
Jen mění bojové hlavice…“ a tak dále.
Na západní Ukrajinu raketa S300 doletět nemůže
a tím spíše nemůže doletět do Polska.
Ale problém je v tom, že samotná
ta takzvaná raketa,
protože vůbec není jisté, zda to vůbec byla raketa, nebo něco zcela jiného,
například speciálně zařízený výbuch.
Více na: https://pjakin.blogspot.com/
8.8K
views
Otázka – Odpověď V.V. Pjakina ze dne 21.11.2022
Dnes je 21.11.2022.
A než přejdeme k hlavním otázkám, dovolte mi položit takříkajíc technickou otázku.
Jak se ukazuje, tak když se podíváte na minulý pořad Otázka-Odpověď ze dne 14. 11. 2022
na našem webu Fondu
konceptuálních technologií,
tak se vám zobrazí oznámení, že k tomuto videu jsou nastavena věková omezení,
takže ho nelze přehrát ve vloženém přehrávači
a je tam návrh přejít přímo na YouTube.
Přestože i tam budete mít potíže si to video přehrát, nejste-li na YouTube zaregistrováni.
Problém je, že se nás někteří lidé ptají,
proč jsme tam ta věková omezení nastavili.
Vysvětlete to prosím.
Ono je to tak, že to nejsme my,
kdo tam nastavil ta věková omezení,
nebo jiným způsobem omezil
přístup k těmto informacím.
Lidé, kteří nás sledují dlouho,
si určitě pamatují dobu,
kdy naše videa byla zcela bez reklamy.
Dokud tam YouTube tu reklamu nezačal umisťovat všude natvrdo sám,
tak jsme nikde žádné reklamy neměli.
To, čím se zabýváme,
není komerční projekt.
My lidem přinášíme znalosti a nemáme žádný zájem nastavovat nějaká omezení.
Jedná se o informační válku a naši
nepřátelé nás velmi pozorně sledují.
Já už jsem nejednou říkal, že jsme nuceni měnit na YouTube kanály.
Je to nepřátelský zdroj, ale umožňuje nám šířit
naše informace prakticky do všech koutů světa.
Neustále nás tam dusí nějakými upozorněními, tresty, a nakonec nás odtamtud vyženou úplně.
Vyženou nás, o tom není pochyb. Dávají tam různé překážky, aby se ty informace nešířily.
Pokaždé, když jsme nuceni přejít
na YouTube z jednoho kanálu na druhý,
tak tam částečně přicházíme
o určitý počet diváků.
Oni dělají všechno možné pro to, aby se naše
informace dostávaly k co nejmenšímu počtu lidí.
Ale protože to víme, tak informace umísťujeme nejen na YouTube.
Nemusíte se na naše videa
dívat jen na YouTube.
Umísťujeme je na síť VKontaktu
a na Telegram.
Přičemž velká část našeho publika z YouTube se na náš pořad už dívá na Telegramu.
A to tím spíše, že jsme na Telegramu i VKontaktu teď začali umísťovat i doplňkové informace,
které jsou tak či onak nutné
k pochopení procesů řízení,
a které formují informační
pole v tom rámci,
v jakém je to potřebné z hlediska Koncepce sociální bezpečnosti.
A navíc umísťujeme videa na absolutně nepřátelské, ještě více nepřátelské platformě než je YouTube,
Více na: https://pjakin.blogspot.com/
9.34K
views
Otázka - Odpověď V. V. Pjakina ze dne 14.11.21022
Dnes je 14.11.2022.
Hlavní otázka. Všechny zajímá situace
v Chersonu. Položím otázku od Andreje.
Dnes před našima očima opět došlo
ke zradě, odešli jsme bez boje z Chersonu.
Ale alespoň jsme stihli
vyvézt civilní obyvatelstvo.
Je možné donekonečna ospravedlňovat Putina,
že to všechno bylo provedeno kvůli záchraně životů,
že ve vládě jsou zrádci, ale takto můžeme
postupně ustoupit až do Moskvy a za Ural.
Cožpak tohle všechno nevidí?
Možná by měl náš gosudar,
schválně píšu s malým písmenem,
protože o svou legitimitu
přichází přímo bleskurychle.
Otec, který Putina podporoval,
už si uplivuje, když ho vidí v televizi.
Já myslím, že se proti Putinovi nerozpoutal majdan jen proto, že si lidé uvědomují,
že by to v tuto chvíli znamenalo konec Ruska, a vlastně i ruského národa.
A žádné bolševiky, kteří by mohli nahradit Putina, nikde na obzoru nevidět.
Více na: https://pjakin.blogspot.com/
9.01K
views
Otázka – Odpověď V.V. Pjakina ze dne 07.11.2022
Dnes je 07.11.2022.
Bohužel je to u nás obyčejný pracovní den, mám na mysli to datum, které...
- Já chtěl takto pokračovat.
– No dobře.
7. listopadu 2022, což je 105. výročí Velké říjnové socialistické revoluce.
A já znovu zopakuji, že je to
bohužel pracovní den.
To znamená, že se ten datum neslaví tak, jak by se slavit měl.
Jednalo se o událost, která nastartovala fundamentální změny celého sociálního uspořádání světa.
U nás je svátkem 4. listopad. Kde se vzal právě tento datum a proč?
Málokdo se nad tím opravdu zamýšlí.
Tvrdí nám, že 4. listopadu, neboli 22. října 1612,
byla osvobozena Moskva od polských interventů.
Ale 22. října 1612 je podle gregoriánského kalendáře 1. října. Takže jim ta data nějak nesedí.
V čem je podstata toho, že určili jako svátek právě 4. listopad?
Je to velice jednoduché. Je to konceptuální volba toho, jakým směrem se má rozvíjet Rusko.
Podle předlohy 4. listopadu 1612 nebo podle předlohy 7. listopadu 1917?
Jaké uspořádání světa bude zvoleno?
Jaká budoucnost Ruska bude zvolena?
Ale abychom tomu porozuměli a posunuli se takříkajíc dále k tomu 7. listopadu, musíme vědět,
co se stalo toho 4. listopadu.
1. listopadu 1612 vyhnali Poláky, polské interventy z Moskvy, z Kremlu, takže byla osvobozena Moskva.
Více na: https://pjakin.blogspot.com/
8.67K
views
Otázka – Odpověď V.V. Pjakina ze dne 31.10.2022
Dnes je 31.10.2022.
Uplynulý týden byl dost napjatý
a vyznačoval se mnohými událostmi.
A jmenovitě to bylo cvičení sil strategického zadržování na provedení masového jaderného útoku
v odpověď na jaderný útok protivníka.
Mám na mysli cvičení v našem státě.
Teroristický útok NATO na lodě
černomořského námořnictva v Sevastopolu
a všemi očekávaný Putinův
projev na Valdaji.
Na ten proslov tradičně všichni čekají,
potom ho všichni rozebírají, analyzují.
A také vás prosí říci několik slov k tomu,
jak byste okomentoval Putinův projev.
Nu, co je možné k tomu poznamenat.
Putinův projev byl silný, obsažný,
s mnoha smyslovými významy,
i z hlediska konceptuální náplně.
Plně doplňuje Putinův projev z 30. září pronesený
při příležitosti připojení Luhanské a Doněcké republiky
a Záporožské a Chersonské oblasti k Rusku.
Putin postupně pracuje na tom,
aby Rusko získalo svou suverenitu.
A suverenita je možná v případě,
že bude Rusko konceptuálně mocné,
že bude samostatným globálním subjektem a právě tam to Putin posouvá.
Vidí to všichni, i když každý to rozebírá v jiné kvalitě, s těmi či oněmi zkresleními, ale v podstatě to vidí všichni.
Ideální by bylo napsat dobrou práci,
analytickou zprávu K současné situaci
s analýzou těchto dvou Putinových projevů z 30. září a 27. září, oj října, omlouvám se, a dobře je vysvětlit.
Ale my se u toho zastavovat nebudeme, v řízení je zásadně důležité sledování negativních zpětných vazeb.
A v těch Putinových projevech byly
dost závažné konceptuální…
Takříkajíc inverze, které mohou mít velké a závažné důsledky, nezačnou-li se včas napravovat.
Jednou z takových závažných
inverzí bylo to, že už dávno…
Více na: https://pjakin.blogspot.com/
8.9K
views
1
comment
Otázka – Odpověď V.V. Pjakina ze dne 24.10.2022
Dnes je 24.10.2022.
A první otázka je od Olgy, která vás prosí upřesnit, kdy se obnoví prodej třídílné knihy na Ozonu.
19. října začal prodej, ale již 21. října jsem si je nemohla koupit, protože nebyly.
Jak to okomentujete?
Ta situace souvisí s tím,
že ten prodej třídílné knihy vůbec
probíhá na Ozonu nějak podivně.
Už se stalo, že Ozon z ničeho nic stáhnul tu třídílnou knihu z prodeje.
Když jsme začali zjišťovat, co a jak,
tak jsme se dozvěděli,
že knihy odcházejí nezabalené, cestou jsou
poškozeny, takže lidé dostávají poškozené knihy.
A dopadlo to tak, že část těch knihy se vrátila do prodeje, část se jich ztratila a část jsme si jich vzali zpět.
A nyní ty knihy, které jsme si vzali zpět, my sami balíme do krabiček a vracíme do prodeje přes Ozon.
Ozon má svou vnitřní
skladovou logistiku,
ale v podstatě už by zase měly být v prodeji,
jenže z nějakého důvodu nejsou.
My očekáváme, že dnes
či zítra se v tom prodeji objeví,
a budou už v krabičkách, aby lidé dostávali nepoškozené knihy.
Museli jsme se o to postarat sami, protože Ozon své smluvní závazky nesplnil!
Takže ty knihy budou, budou.
Ještě jednou upřesním, že ta třídílná kniha, která se objeví na Ozonu, je od nás již zabalena do krabičky.
Stejně jako poslední várka.
Ano, jako ta poslední, takže se nemusíte obávat,
že vám knihy přijdou jen v igelitu a někdy i bez něj.
Takže přejdeme k hlavní otázce.
Valeriji Viktoroviči, p-rezident Francie Macron…
Bezesporu p-rezident!
…spadnul snad z višně? Že navrhl urovnat konflikt na Ukrajině jen za podmínek Kyjeva?!
Ano, asi vás musí napadnout,
že nejspíš spadnul z višně,
když zřejmě nevidí reálnou bojovou situaci na ukrajinských bojištích.
Ale ve skutečnosti je všechno
daleko složitější a promyšlenější.
Byla zahájena partie, pokud to vezmeme jako hru, politickou hru,
tak byla rozehrána hra, ve které má
každý hráč určenu svou roli.
A Macron hraje tu svou.
Vždyť oč jde? Jde o to, že Rusko prý vede neodůvodněnou agresi…
To znamená, že když osm let zabíjeli ruské lidi, připravovali se na agresi proti Rusku,
prováděli uvnitř Ruska teroristické útoky,
tak je ruská „agrese“ neodůvodněná.
Přestože Rusko likviduje zločinecké bandy,
teroristické militarizované útvary režimu,
který v žádném ohledu není legitimní, protože přišel k moci v důsledku státního převratu.
Dnes je 24.10.2022.
A první otázka je od Olgy, která vás prosí upřesnit, kdy se obnoví prodej třídílné knihy na Ozonu.
19. října začal prodej, ale již 21. října jsem si je nemohla koupit, protože nebyly.
Jak to okomentujete?
Ta situace souvisí s tím,
že ten prodej třídílné knihy vůbec
probíhá na Ozonu nějak podivně.
Už se stalo, že Ozon z ničeho nic stáhnul tu třídílnou knihu z prodeje.
Když jsme začali zjišťovat, co a jak,
tak jsme se dozvěděli,
že knihy odcházejí nezabalené, cestou jsou
poškozeny, takže lidé dostávají poškozené knihy.
A dopadlo to tak, že část těch knihy se vrátila do prodeje, část se jich ztratila a část jsme si jich vzali zpět.
A nyní ty knihy, které jsme si vzali zpět, my sami balíme do krabiček a vracíme do prodeje přes Ozon.
Ozon má svou vnitřní
skladovou logistiku,
ale v podstatě už by zase měly být v prodeji,
jenže z nějakého důvodu nejsou.
My očekáváme, že dnes
či zítra se v tom prodeji objeví,
a budou už v krabičkách, aby lidé dostávali nepoškozené knihy.
Museli jsme se o to postarat sami, protože Ozon své smluvní závazky nesplnil!
Takže ty knihy budou, budou.
Ještě jednou upřesním, že ta třídílná kniha, která se objeví na Ozonu, je od nás již zabalena do krabičky.
Stejně jako poslední várka.
Ano, jako ta poslední, takže se nemusíte obávat,
že vám knihy přijdou jen v igelitu a někdy i bez něj.
Takže přejdeme k hlavní otázce.
Valeriji Viktoroviči, p-rezident Francie Macron…
Bezesporu p-rezident!
…spadnul snad z višně? Že navrhl urovnat konflikt na Ukrajině jen za podmínek Kyjeva?!
Ano, asi vás musí napadnout,
že nejspíš spadnul z višně,
když zřejmě nevidí reálnou bojovou situaci na ukrajinských bojištích.
Ale ve skutečnosti je všechno
daleko složitější a promyšlenější.
Byla zahájena partie, pokud to vezmeme jako hru, politickou hru,
tak byla rozehrána hra, ve které má
každý hráč určenu svou roli.
A Macron hraje tu svou.
Vždyť oč jde? Jde o to, že Rusko prý vede neodůvodněnou agresi…
To znamená, že když osm let zabíjeli ruské lidi, připravovali se na agresi proti Rusku,
prováděli uvnitř Ruska teroristické útoky,
tak je ruská „agrese“ neodůvodněná.
Přestože Rusko likviduje zločinecké bandy,
teroristické militarizované útvary režimu,
který v žádném ohledu není legitimní, protože přišel k moci v důsledku státního převratu. Více na: https://pjakin.blogspot.com/ .
9.69K
views
Otázka – Odpověď V.V. Pjakina ze dne 17.10.2022
Dnes je 17.10.2022.
Valeriji Viktoroviči, hromadné raketové útoky na Ukrajinu, které začaly 10. října,
to jsou ty raketové útoky,
o kterých všichni tak mluvili?
Ano, tyto raketové útoky měli na mysli, toužili po nich
a celou dobu se dohadovali, proč k nim nedochází.
Takže tyto raketové útoky, útoky drony,
které tento týden probíhají průběžně,
ukázaly, že existuje a existovala a zatím ještě bohužel existuje dohodička
mezi rossionskými podpindosnickými
„elitami“ a nadnárodním řízením Ukrajiny.
S Ukrajinou se nikdo nedomlouvá, mám na mysli tu kyjevskou bandu, to jsou úplné nuly.
To, že britští filmaři vytvořili avatara Zelenskému, to je… Podívejte, jak je šťastný.
On se tak věnuje své
známé a milované práci.
Být jakýmsi prezidentem jakéhosi státu a není důležité, zda se jedná či nejedná o Failed State,
prostě nějakého státu.
Hlavně je herec, herci jsou přece tou nejopravdovější „elitou“.
On tím žil, a ví, jak hrát roli prezidenta.
Stále ještě tu roli hraje, a to je pro něj to hlavní.
On je prostě najatý herec
a jeho tým tomu odpovídá.
Více na: https://pjakin.blogspot.com/
9.1K
views
Otázka – Odpověď V.V. Pjakina ze dne 10.10.2022
Dnes je 10.10.2022.
Ten výbuch na Krymském mostu
je hlavní, no řekněme jednou z hlavních otázek, událostí, které vás prosí okomentovat.
K této události došlo 8. října
a fakticky tak zastínila některé události z minulého týdne, které vás také prosí okomentovat.
Ano, bezesporu, kvůli tomu se také postarali o ten výbuch, který částečně poškodil Krymský most,
kvůli tomu to udělali, aby odvedli
pozornost od celého spektra otázek,
aby přebili velice důležité,
silné politické vítězství Ruska.
Nejednou jsme už mluvili o tom, že všechny
současné události, které nyní probíhají ve světě,
jsou určovány průběhem speciální
vojenské operace Ruska na Ukrajině,
a že na výsledku této speciální vojenské operace Ruska na Ukrajině závisí, jak bude vypadat svět.
Jak bude vypadat uspořádání světa, jakou podobu získají státy ve světě, to vše závisí na výsledku,
s jakým skončí speciální vojenská operace.
Někomu se to může zdát podivné:
„A co by se mělo s těmi státy stát?!“
Více na: https://pjakin.blogspot.com/
8.8K
views
Otázka - Odpověď V. V. Pjakina ze dne 03.10.2022
Dnes je 03.10.2022.
A dnešní pořad také
zahájíme malým oznámením.
Ano, máme malou zprávu, jak jsme slibovali, tak jsme dali k dispozici bezplatnou verzi,
v elektronické podobě, kterou si můžete stáhnout na webu vp-sssr.ru, té poslední knihy,
Státní symboly a státní suverenita.
Je už dostupná ke stažení, můžete
ji stahovat, stačí se podívat na web.
A s ohledem na web tu máme
další malé oznámení.
Oni nás tak či onak z YouTube vyhodí.
My neustále přeskakujeme z jednoho kanálu na druhý a určitý počet našich diváků čeká,
kdy se objeví naše video na YouTube na tom kanále, který odebírají,
aniž by si povšimli, že probíhá tvrdá válka.
Bránění šíření informací,
to je válka, zcela konkrétní.
Jen si to vezměte, naše státní weby vyhodili z YouTube, státní kanály.
My zatím manévrujeme, ale pokaždé, když měníme kanál, tak nás určitý počet lidí ztrácí.
I když nevím, jak je to možné, když
fakticky stačí zadat do vyhledávače
Fond konceptuálních technologií,
více na: https://pjakin.blogspot.com/
8.97K
views
Otázka - Odpověď V. V. Pjakina ze dne 26.09.2022
Dnes je 26.09.2022.
Dnešní pořad zahájíme oznámením.
Ano, máme pro vás zprávu.
Konečně vám můžeme oznámit, že jsme splnili svůj slib a kniha o státní symbolice,
o vlajkách byla nejen napsána,
byla i vydána a už je v prodeji.
Zatím jsme ji neumístili ve volně dostupném pdf formátu
na webu, ale to souvisí s technickými příčinami.
Jakmile to vyřešíme, tak bude okamžitě tato kniha v bezplatné elektronické podobě na webu umístěna
a dodatečně vám to oznámíme.
Pokud sledujete naše kanály na Telegramu
a VKontaktu, a díváte se na náš web,
tak tam se to oznámení objeví hned,
jak bude možné si tu knihu i stáhnout.
Takže o čem je ta kniha?
Je to o tom, jak je možné prostřednictvím vlajek
a dalších státních symbolů porozumět roli a místu,
jaké zaujímá stát v hierarchii států, ve světové
hierarchii států, roli a místu toho či onoho státu.
Jsou to ty nejskrývanější informace
o heraldice a vexilologii.
Různí znalci heraldiky
předpokládají a často to i tvrdí,
že různé druhy vlajek jsou
vytvářeny podle určitých pravidel,
zatímco vlajky státní si lidé
prostě vymýšlí, jak je napadne.
Prostě se jim zalíbila taková
vlajka, tak ji takovou přijali.
To ale vyvolává otázku, čím se vlastně zabývají různé heraldické rady,
které působí prakticky při všech hlavách států?
Proč jednu vlajku odsouhlasí a jinou ne?
Kde berou argumenty, proč by vlajka měla vypadat tak a nemůže vypadat jinak?
Na základě čeho to všechno dělají?
Když se podíváme do nějakých veřejně přístupných publikací o heraldice a vexilologii,
tak tam odpovědi nenajdeme.
Abychom mohli tuto odpověď dát, museli jsme zpracovat velké množství odborné literatury,
ujasnit si různé školy, dát si jejich informace dohromady,
probrat velké množství doprovodné literatury,
což v podstatě zahrnovalo
i nutnost studovat dějiny.
Globální historický proces, to je velice závažná věc. Je nutné ho studovat.
A jen díky tomu, že ovládáme teorii Koncepce sociální bezpečnosti
a využíváme aparát Dostatečně všeobecné teorie řízení, jsme dokázali odhalit tu podstatu.
Jak vznikají vlajky států, jak jsou státům vnucovány,
jak je státní činitelé „sami“ přijímají, schvalují.
Kde berou příslušné ideje. Například na to, aby Brazílie přijala potřebnou vlajku, potřebovali čtyři dny.
Na to, aby v Rusku schválili bílo-modro-červenou trikolóru, potřebovali čtyři století!
Ale někdo přece tohle dělá, někdo tohle prosazuje?!
A právě tomu všemu je posvěcena naše kniha.
Ale je to svého druhu zjednodušená verze, light verze.
Má za cíl poskytnout lidem základní znalosti, vyložit je.
Pokud bychom to měli rozebrat podrobněji,
kdo ví, kdy bychom byli hotoví.
Více na: https://pjakin.blogspot.com/
9.8K
views
Otázka – Odpověď V.V. Pjakina ze dne 19.09.2022
Dnes je 19.09.2022.
A tou hlavní otázkou, kterou vás prosí okomentovat,
je událost, která se konala 15.-16. září v Samarkandu.
Jednalo se o zasedání hlav členských států Šanghajské organizace pro spolupráci v rozšířené sestavě.
Ano, to byla patrně ta nejklíčovější
událost tohoto týdne.
Ale je nutné si uvědomit
tu jednoduchou věc,
že tuto událost je nutné posuzovat výlučně v rámci
vedení speciální vojenské operace Ruska na Ukrajině.
Právě tato speciální vojenská operace Ruska na Ukrajině předurčuje a bude určovat budoucí uspořádání světa.
A jak bude ukotveno, jakými takříkajíc „Jaltskými dohodami“, to je otázkou.
A v jakém formátu to bude ukotveno.
Takže jestliže se někomu zdá, že Šanghajská organizace pro spolupráci,
ŠOS – je pro něj Šancí Obstát (zůstat)
Suverénním, to je nový výklad té zkratky,
že jsou tam určovány obrysy budoucího světa, tak se mu to zdá správně.
Ale jaké to budou obrysy, jak ten svět bude v budoucnu vypadat, je zatím všechno velice problematické,
a to z jednoho jednoduchého důvodu, že ten boj Ruska a kolektivního Západu na ukrajinských bojištích
a na bojištích studené války,
ještě nebyl dobojován.
Jde o válku na všech šesti prioritách zobecněných prostředků řízení, to je tou hybridní válkou.
Tento název se nyní upozadil, protože do popředí vystupuje válka na šesté prioritě ve speciální vojenské operaci.
Ale vždyť tu jsou další kroky
Západu proti Rusku,
například ty sankce, diplomatické demarše, různé ty summity a schůzky organizované Západem,
to už je součástí té
takzvané „hybridní“ války.
Dotýkají se vyšších priorit zobecněných
prostředků řízení. A co je to vlastně ta ŠOS?
Je to mezinárodní organizace.
Více na: https://pjakin.blogspot.com/
9.29K
views
Otázka - Odpověď V. V. Pjakina ze dne 12.09.2022
Dnes je 12.09.2022.
Dovolte mi malé
oznámení, já ho přečtu.
Vy, naši diváci, jste si asi povšimli, že minulý pořad Otázka-Odpověď vyšel na anglojazyčném kanálu FKT
a někteří naši stálí diváci kvůli tomu
vůbec neviděli náš minulý pořad.
Došlo ktomu, kvůli známým
omezením ze strany YouTube,
vsoučasné době nemůžeme publikovat nové materiály na našich hlavních kanálech
na tomto americkém úložišti videí.
A dříve nebo později mohou být naše kanály zcela vymazány, ztohoto úložiště.
Proto vás chceme upozornit, že vbudoucnu budeme všechny aktuální odkazy na nový pořad Otázka-Odpověď
uložený na různých platformách uvádět
na našem kanálu vTelegramu.
A celkově budou všechny aktuální informace
od FKT prioritně napřed uveřejněny vTelegramu.
Takže vás vyzýváme, abyste se připojili
knašemu kanálu na Telegramu,
odkaz na něj najdete vpopisu u našich předchozích pořadů Otázka-Odpověď na našem hlavním kanálu.
A teď přejdeme khlavním otázkám.
A především vás prosí o komentář toho, co se teď děje u Charkova.
Ano, to je teď skutečně nejpalčivější téma,
které vyvolalo napětí ve společnosti,
která byla rozrušena tím, co bylo podáváno jako porážka Ruska.
Vdané situaci musíme trochu ustoupit od pravidla, že nekomentujeme kroky armády,
že tuto věc ponecháváme vojákům
a my se jim staráme o týl.
Problém je ale vtom, že týl nyní začal být pro armádu velice nespolehlivým,
masově se vněm objevily takové
ty nálady „vše je ztraceno“.
Lidé začali velmi panikařit
a dokonce se rozšířila taková myšlenka, že kdyby existoval Telegram, či sociální sítě vdobě Kutuzova nebo Stalina,
tak bychom nevyhráli ve Vlastenecké válce vroce 1812 ani ve Velké vlastenecké válce 1941-45.
Více na: https://pjakin-podporovatele.blogspot.com/
9.55K
views
1
comment
Otázka - Odpověď V. V. Pjakina ze dne 05.09.2022
Dnes je 05.09.2022.
A jednou z hlavních otázek… A konkrétně Ivan vás prosí okomentovat smrt Gorbačova a říci k tomu svůj názor.
Co je třeba si uvědomovat v souvislosti s touto událostí z globálního hlediska.
Ano, smrt Gorbačova.
To je celá epocha. Nejen v životě našeho státu, ale i v životě celého světa.
Co se týká samotného Gorbačova, nu, jak svého času řekl Hilaire Belloc ve svém epitafu na smrt politika:
„Provázel ho smích... Do hrobu
provázel ho smíchu příval.
Jiní se tomu radostně chechtali a jen já, jen já jediný jsem vzlykal. Tak moc jsem toužil vidět ho viset.“
Gorbačov a není důležité, jaký k němu máte vztah,
soudíte-li ho podle jeho činnosti, byl to absolutní zmetek.
Převzal stát, superstát číslo jedna, kterého se báli nepřátelé a vážili si ho přátelé,
k jehož názorům přihlíželi v celém světě
a položil tento stát k nohám zotročitele.
Zničil stát a přivedl do něj válku,
zničil jeho ekonomiku.
Všechny následné problémy, které pociťuje Rusko a státy postsovětského…
Ty takzvané postsovětské státy a státy
socialistického tábora, a vůbec celý svět,
jsou důsledkem Gorbačovovy politiky.
Jen je nutné si uvědomovat tu jednoduchou věc, že na to Gorbačov nebyl sám.
Fakticky to nebyl on…
Když lidé vykládají, že prý
jen něco nepochopil,
že to by omyl, že on sám byl dobrý člověk a moc miloval svou ženu…
Náš Mikuláš II. také svou ženu miloval
a náš stát také dovedl přímo do pekla.
Rusko by se tenkrát také
rozpadlo, kdyby nepřišli bolševici,
kdyby se nenašla tato síla,
která to dokázala zastavit.
Více na: https://pjakin.blogspot.com/
10.5K
views
1
comment
Otázka – Odpověď V.V. Pjakina ze dne 29.08.2022
Dnes je 29.08.2022.
A začneme velice důležitou zprávou opublikovanou už 24. srpna, které si nikdo patřičně nepovšimnul.
A jmenovitě, jak jsem již řekl, tak 24. srpna
ve Wall Street Journal prohlásili,
že administrativa prezidenta Bidena plánuje přidělit název své vojenské misi na podporu Ukrajiny
a jmenovat pro tuto misi
velícího generála.
Jak byste tuto zprávu okomentoval?
Ano, ta zpráva je opravdu velice důležitá.
Jedná se o zprávu, která by přece měla otřást celým odborným společenstvím. Chápete, přece…
A tím spíše, že okamžitě z Washingtonu následovalo vyvrácení:
„Ne, co vás má. Dodávkám zbraní nebudeme dávat nějaký nový, nějaký zvláštní název.“
Jenže řeč nebyla o dodávkách zbraní, ale o misích. A co je to taková mise?
Misí byla Pouštní bouře, Trvalá svoboda, když pustošili Irák, Afghánistán.
Každá z těchto operací byla
misí s vlastním názvem.
Takže se jednalo o to, aby mise USA
na Ukrajině dostala vlastní název.
Což je velice, velice důležité, protože v takovém případě, bude-li této misi přidělen název,
přejde tato konfrontace Ruska a USA
na kvalitativně jinou úroveň.
Více na: https://pjakin.blogspot.com/
9.06K
views
Otázka – Odpověď V.V. Pjakina ze dne 22.08.2022
Dnes je 22.08.2022.
A jak informují média, tak dnes se slaví oficiální svátek Den státní vlajky Ruska. Jak to okomentujete?
Média, ne-média, státní vlajkou Ruska
je nyní trikolóra a s tím se nedá nic dělat.
Zatím je státní vlajkou
a její postavení je tak či onak třeba respektovat při všech akcích, které probíhají na státní úrovni.
Ale dějiny vlajky je nutné znát.
Neznáte-li dějiny vlajky, tak neznáte dějiny státu,
a to potom znamená, že takový stát nemá budoucnost.
Jsou-li dějiny překrouceny, tak stát tím spíš nemá budoucnost, protože na lži nic podstatného nepostavíte.
A co se týče státní vlajky, tak tam
je absolutně všechno postaveno na lži.
Neustále nám vykládají, že jde o jakousi odvěkou vlajku, kterou prý jsme měli odedávna.
Ale tak to přece není.
Všichni velmi dobře vědí, že poprvé trikoloru vztyčil Holanďan Butler
na šalupě postavené pro Petra I.
A carovi Alexeji I. Michajloviči Tišajšemu řekl: „Tohle bude vaše ruská vlajka!“
Alexej Michajlovič Tišajšij byl velice ústupným a bylo možné ho snadno řídit.
Ano, měl své hysterické rozmary, ale dobře věděl, před kým si může dovolit hysterčit, vrtošit a před kým ne.
A před Butlerem si své
vrtochy musel odpustit.
Proto se rudé ruské vlajky vzdal,
ale stát trikolóru nepřijal, ani náhodou.
Více na : https://pjakin.blogspot.com/
9.06K
views