Murdoch switches off Fox from UK's Sky

ReutersNewsPublished: August 30, 2017
Published: August 30, 2017

Rupert Murdoch has pulled his Fox News channel from the Sky platform in Britain, where the government is assessing a bid by the media mogul to buy the broader Sky pay-TV company for $15 billion. Laura Frykberg reports.

Be the first to suggest a tag

    Comments

    0 comments